A Hyundai Assistance egész évben, napi 24 órán át az Ön rendelkezésére áll. Ez a szolgáltatás a 2014. február 1-je után értékesített gépkocsiknál a gépkocsi forgalomba helyezésétől számított 13 hónap után csak akkor vehető igénybe, ha a gépkocsi gyártó által előírt időszakos karbantartásait hivatalos Hyundai márkaszervizben végezték el, és a karbantartás elvégzését a MyHyundai rendszerben rögzítették.
A gyártó által előírt minden egyes időszakos karbantartás hivatalos Hyundai márkaszervizben történt elvégeztetése esetén a Hyundai Assistance szolgáltatás érvényessége 13 hónappal, az első forgalomba helyezéstől számítottan maximum 5 éves időtartamig díjmentesen meghosszabbításra kerül.
Az időszakos és a kiegészítő karbantartások hivatalos Hyundai hálózaton kívüli elvégeztetése esetén a Hyundai Assistance szolgáltatás érvényessége az első forgalomba helyezéstől vagy az utolsó hivatalos Hyundai márkaszervizben elvégzett karbantartás időpontjától számított 13. hónap leteltekor megszűnik.
A Hyundai Assistance – az év 365 napján napi 24 órában működő – diszpécserközpontja Magyarországról a 06-80-200-948-as ingyenes zöldszámon, külföldről a Hungary Directen keresztül szintén ingyenesen hívható +36-1-345-1768 telefonszámon érhető el. Az egész Európában elérhető szolgáltatás igénybevételének első alapfeltétele, hogy bármilyen, a meghibásodást, esetleg balesetet követő intézkedés előtt a diszpécserközponttal kell kapcsolatba lépni, mivel első lépésben a központ munkatársa hagyja jóvá a segítségnyújtás jogosságát. Szintén lényeges feltétel, hogy a tulajdonos az előírásoknak megfelelően, hivatalos Hyundai márkaszervizben végeztesse el a kötelező, időszakos karbantartási feladatokat.
Az Assistance szolgáltatás teljes körű védőernyőként óvja a bajba került Hyundai tulajdonosokat. A több igénybe vehető segítségnyújtás alappillére a hibás gépjármű helyszíni javítása és/vagy márkaszervizbe szállítása, amely baleset esetén is kérhető.
Meghibásodás esetén a Hyundai Assistance tagja csereautót is kaphat legfeljebb négy napra, ami a tapasztalatok alapján általában elegendő a felmerülő hiba kijavítására. Az új gépkocsikra vonatkozó Hyundai Assistance szolgáltatás feltételeit és további részleteit megtalálja a gépkocsihoz tartozó Garanciális feltételek és tájékoztató füzetben vagy a képre kattintva letöltheti pdf formátumban.
A külföldről származó, Magyarországon használt gépkocsiként forgalomba helyezett Hyundai gépkocsikra az eredeti, külföldi Assistance szolgáltatási feltételek érvényesek, és előfordulhat, hogy a szolgáltatás Magyarországon nem, vagy csak korlátozásokkal vehető igénybe. Javasoljuk, hogy ilyen gépkocsi megvásárlása előtt szíveskedjen kapcsolatba lépni az eredeti külföldi segélyszolgálati szolgáltatóval, és tisztázni a szolgáltatás magyarországi igénybe vételének lehetőségét. Amennyiben az itthoni igénybe vétel valamilyen korlátozás alá esik, javasoljuk a hazai hivatalos Hyundai márkaszervizekben beszerezhető, egy éves időtartamú és évenként megújítható Hyundai kiegészítő assistance szolgáltatás megvásárlását. Erről további információkat itt a honlapunkon, a „Hyundai Assistance” menüpontban, a „Hyundai Assistance: már idősebb járműveknek is” című részben talál.
Letölthető Hyundai Assistance ismertető
Hyundai Assistance: már idősebb járműveknek is
A Hyundai Assistance szolgáltatás rendelkezésre áll az olyan 2005. január 1. után forgalomba helyezett Hyundai gépkocsival rendelkező ügyfeleknek is, akiknek az autója már túl van a garanciális időszakon, vagy az eredeti Assistance szolgáltatás érvényessége valamilyen ok miatt lejárt. Az Assistance szolgáltatás a Hyundai márkaszervizben történő megvásárlással annak lejárta után ugyanazokkal a feltételekkel bármikor egy éves időtartamra meghosszabbítható. A szolgáltatás díja egy évre 9 540 Ft. Így már az idősebb Hyundai gépkocsik tulajdonosai sem maradnak segítség nélkül, ha az utazásaik során bármi történik autójukkal.
Azon kedves ügyfeleink, akik megvásárolták a szolgáltatást, a Hyundai Assistance általános szolgáltatási feltételeit letölthetik pdf formátumban.