A termékeit és szolgáltatásait az egész világon sikeresen értékesítő Hyundai márkaszervizeiben a közelmúltig különféle jelmondatokat, (pl. Hyundai iCare, Quickservice, Genuine parts and Service stb.) használt. Az újonnan meghatározott márkaazonosító jelző, a Modern Premium azonban megkívánta, hogy az értékesítés utáni tevékenységhez is létrejöjjön egy globális, az egész világon ugyanazt képviselő szlogen. Így született meg a Hyundai új jelmondata, a RIGHT HERE, RIGHT CARE [LEGJOBB GONDOSKODÁS A LEGJOBB HELYEN], ami egy kommunikációs eszköz az ügyfeleink felé, kifejezi szervizeink szemléletét és következetesen képviseli a márka Modern Premium értékeit.
Az új jelmondat szavakba önti azt a célt, hogy szervizeink teljes ügyfélelégedettséget érjenek el, javítsák a kommunikációt és fenntartható növekedés mellett biztosítsák ügyfeleink részére a lehető legjobb szolgáltatásokat. A jelmondat megszületése során kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy az tartalmazza a Hyundai számára legfontosabb értékeket, az ügyfelek szívélyes és professzionális kiszolgálását, az ügyfélkozpontúságot, a kiemelkedő technológiai színvonalat és a márka által biztosított élményeket.
Így született meg a RIGHT HERE, RIGHT CARE jelmondat, ami remélhetőleg az Ön számára is kifejezi szakembereink szívélyes gondoskodását és magas szintű szakértelmét.