Csoportmentességi tájékoztató

ELVÁRÁSOK FÜGGETLEN SZERVIZ ÁLTALI KARBANTARTÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK ESETÉN

Tisztelt Ügyfelünk!

Ahhoz, hogy az összesen öt évig tartó, kilométer korlátozás nélküli garancia érvényessége minden kétséget kizáró módon folyamatosan fennmaradjon Hyundai gépjárműve esetén, kérjük, hogy minden alkalommal tartsa be a gyár által előírt karbantartási periódusokat és utasításokat.

A Hyundai gépkocsik kötelező átvizsgálási, karbantartási technológiája olyan műszerek és berendezések meglétét és használatát igényli, amelyek jellemzően csak hivatalos Hyundai márkaszervizben állnak rendelkezésre ezért javasoljuk, hogy a karbantartásokat és a hozzájuk kapcsolódó átvizsgálásokat, a kopó-fogyó alkatrészek (fékbetétek, szűrők, olaj, stb.) cseréjét mindig Hyundai márkaszervizben végezzék el.

Az átvizsgálás során a naprakész típusismerettel rendelkező munkatársaink szemrevételezéses ellenőrzéssel segítenek a gépkocsiját felkészíteni egy hosszabb útra, és tanácsokat adnak az utazáshoz szükséges, kötelező vagy hasznos tartozékok kiválasztásához.

Az előírt átvizsgálások bármelyikének a hivatalos Hyundai márkaszerviz hálózaton kívüli elvégeztetése az 5 év általános garancia elvesztésével járhat. Ezért a garancia érvényességének fenntartása érdekében a gépkocsi teljes élettartama alatt célszerű ragaszkodni a gyári háttérrel és az eredeti alkatrészekkel rendelkező kijelölt márkaszerviz hálózathoz, így biztosított, hogy a beavatkozásokat mindig a legfrissebb gyári információk birtokában levő, eredeti alkatrészeket használó, a gyári előírásokat ismerő és betartó szakember végezze.

Amennyiben más, nem a Hyundai márkaszerviz hálózatához tartozó szakszervizben kívánja a karbantartásokat elvégeztetni, kérjük fokozottan figyeljen rá, hogy a választott szerviz valóban rendelkezik-e márka és típusismerettel, illetve rendelkezésére áll-e megfelelő célszerszám, diagnosztikai műszer és információ az autónak minden gondoskodást megadó, a gyári előírásokat követő karbantartások elvégzéséhez.

Az 5 év garancia érvényesítésének elengedhetetlen feltétele, hogy a márkafüggetlen szerviz igazolja az Ön, illetve a garanciális javítást végző márkaszerviz részére a következőkben felsorolt pontok meglétét, elvégzését.

Az alábbiakban ez ügyben kívánunk Önnek segíteni, soroljuk fel, hogy pontosan milyen dokumentumokat kell biztosítania egy szerviznek.

  1. A magyar (külföldi szerviz esetén az adott ország) jogszabályoknak megfelelő, részletes számla
  2. Pontosan és teljes körűen kitöltött munkalap mind a szerviz, mind az ügyfél aláírásával, mely az alábbi adatokat tartalmazza:
    • munkalap sorszáma
    • alvázszám
    • dátum
    • futásteljesítmény
    • hiba leírása
    • pontos karbantartási és javítási művelet(ek)
    • alkatrészek, kenő- és egyéb segédanyagok pontos azonosítása, esetlegesen cikkszáma
  3. Karbantartás alkalmával a vezérlőegységek adattárolójának lekérdezése és azok hibamentességét igazoló dokumentum
  4. Amennyiben nem gyári alkatrészek kerülnek beépítésre, az alkatrész gyártója által kiadott megfelelősségi és/vagy homologizációs nyilatkozat
  5. Elektromos és hibrid meghajtású járművek esetén a beavatkozást végző szakember jogosultságának igazolása

Kérjük, hogy ezen dokumentumokat minden esetben őrizze meg és szükség esetén mutassa be a márkaszerviz részére.