Designer autós kiegészítők
újrahasznosított farmerekből
Hivatalosan is elstartolt a Hyundai Magyarország és a KATA SZEGEDI márka zöld
kezdeményezése, a
Refarm. A dizájn egyértelműen szoros kapcsolatot jelent a divat és az autótervezés
között. Van
azonban egy minden eddiginél fontosabb aspektus, amire mindkét iparágnak mondhatni kötelessége
reagálni és ez a fenntarthatóság.
Ezért is döntöttünk úgy, hogy a magyar divatmárkával közösen, használt farmereket hasznosítunk
újra, ezzel hozzájárulva a környezetvédelemhez. Ezekből egyedi tervezésű autós kiegészítők
készülnek a legújabb Hyundai modellekbe: egy a kisgyermekesek
számára különösen praktikus zsebes tároló, valamint egy nagyméretű és csúszásgátlós
bevásárlótáska.
Kiegészítőinkkel azon ügyfeleinknek szeretnénk kedveskedni, akik 2023-ban vásároltak, vagy ezt
követően vásárolnak majd új Hyundai gépjárművet. Ha Ön is ezen ügyfeleink közé tartozik,
adja le
régi, kopott farmerét, hogy a magyar tervezőcsapat új életet lehelhessen bele!
Hol adhatja le használt farmereit?
Megrendelését és használt farmereit adja le abban a Hyundai márkakereskedésben, ahol autóját is megvásárolta!
Márkakereskedéseink
Hogyan juthat hozzá
a Refarm
designer
autós kiegészítőkhöz?
Ha 2023. január 1. után vásárolt új Hyundai gépjárművet bármely magyarországi Hyundai
márkakereskedésben, akkor használt farmereit adja le az autó megvásárlásának helyszínén, és
válasszon egy Önnek tetsző kiegészítőt!
Ha Ön ezt követően vásárolja meg új Hyundai modelljét, a vásárlással egy időben is leadhatja
használt farmereit újrahasznosítás céljából. A termékek megrendelésre készülnek, kollégáink
telefonon értesíteni fogják arról, hogy mikor veheti át kiválasztott kiegészítőjét a
márkakereskedésben.
A Refarm autós kiegészítők elérhetősége a készlet erejéig vagy visszavonásig érvényes.
„Nemzetközi szinten már több évre nyúlik vissza a Hyundai Re:Style névre keresztelt
kezdeményezése, melynek során az autóipari hulladékokat különböző használati tárgyak
gyártásához, sőt egyedi ruhakollekciók készítéséhez használják fel. Igyekeztünk mindezt a
praktikusság mentén közelebb hozni a magyar piachoz. Szeretnénk újrahasznosítani és értéket
teremteni egyben, így jutottunk el végül az exkluzív Hyundai kiegészítők koncepciójához,
amelynek tervezésére és gyártására Szegedi Katát kértük fel.”
Ördög Ibolya, a Hyundai Magyarország marketing vezetője