Hyundai Tripla5: korlátlan elkötelezettség

Kevés gyártó mondhatja el magáról, hogy az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásai legalább annyira különlegesek és sikeresek, mint termékei. A Hyundai Triple5 szolgáltatási csomagja bevezetésekor Európa-szerte egyedülállónak számított, és az eltelt évek alatt sem vállalta egyetlen versenytárs sem, hogy akár csak megközelítően olyan sokoldalú, nagyvonalú és őszinte garanciális szolgáltatás-csomaggal álljon ügyfelei elé, mint a Hyundai – immár csaknem összes modellje kapcsán.

A Tripla 5 annak idején az ix35 kompakt szabadidőjárművel együtt érkezett meg az európai piacra. A látványos és fiatalos modellnek nem volt szüksége külön támogatásra a sikerhez, ám a Hyundai mégis egy minden tekintetben egyedülálló, teljes körű szolgáltatási ajánlatot tervezett a népszerűnek ígérkező jármű köré.

Ez az egész Európában bevezetett csomag három pilléren nyugszik: öt év teljes körű gyártói garanciát, öt év ingyenes asszisztencia-szolgáltatást, valamint öt éven keresztül nyújtott, évenkénti ingyenes állapotfelmérést foglal magában. Ezek a szolgáltatási elemek önmagukban is újat hoztak a márka és az ügyfelek életébe, együttesen azonban túlzás nélkül páratlan ajánlatnak számítottak a hazai, sőt a nemzetközi újautó-piacon is.

A Hyundai persze korábban sem hanyagolta el ügyfeleit: a sárga angyalok a Tripla 5 bevezetését megelőzően is rendelkezésre álltak, de a vásárlástól számítva „csak” 3 éven keresztül biztosítottak ingyenes országúti segítségét mindenféle meghibásodás, baleset, műszaki vagy egyéb jellegű probléma esetén. A Tripla 5 keretében azonban ez a védőernyő szolgáltatás 60 hónapra terjed ki, ráadásul az Unió összes tagállamában, valamint számos további európai országban is érvényesíthető, akár akkor is, ha az ügyfél önhibájából szorul segítségre – például bezárta a kulcsot az autóba, vagy menet közben kifogyott az üzemanyag.

Az ix35 bevezetését kísérő szolgáltatás mára jócskán túlnőtt eredeti keretein, és a Hyundai egyik legvonzóbb ismérvévé vált szerte Európában. A kompakt szabadidőjárművel megkezdett, új arculati és technológiai korszak minden további újdonsága magától értetődően vált jogosulttá a Tripla 5 szolgáltatásra. Így ma már gyakorlatilag minden új Hyundai gépkocsi1 vásárlásakor felár nélkül jár az ötéves, teljes körű szolgáltatási csomag.

A Tripla 5 az autók minőségére vonatkozó, megnyugtató és őszinte felelősségvállalás a Hyundai részéről. A meghibásodásokat teljesen kizárni természetesen lehetetlen, ám kellő körültekintéssel megelőzhető a legtöbb probléma. Ezért invitál a Hyundai minden újautó-tulajdonost évente egyszer márkaszervizeibe, hogy ott ingyenesen és alaposan átvizsgálják a jármű fődarabjait – a hajtásláncot, a futóművet, a kormányt és a fékrendszert –, így idejében felismerhető, ha a kivételesen jó minőségű tervezés és gyártás ellenére valamelyik alkatrésszel probléma támadna. A javasoltan szezonális átvizsgálás nem helyettesíti a kötelező szervizt, ám ez a két alkalom megfelelően időzítve a piacon egyedülálló gyakoriságú, alapos karbantartást, ezáltal fokozott állapotmegőrzést és értéktartást tesz lehetővé, plusz költségek nélkül.

Ezek a gyors műszaki felmérések arra is kiváló alkalmat teremtenek a Hyundai munkatársai számára, hogy személyesen találkozzanak ügyfeleikkel, meghallgassák véleményüket, megválaszolják kérdéseiket, kölcsönösen megosszák egymással tapasztalataikat. Megoldást kereshetnek az idő közben felmerülő igényekre, legyen szó üzemanyag-takarékossági tippekről, az autó ápolásáról, vagy az igényeknek leginkább megfelelő kiegészítők kiválasztásáról.

1 i10, i20, Santa Fe, ix55 kivételével